注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

/`2010./

快點加我 http://t.sina.com.cn/1729220260

 
 
 

日志

 
 
关于我

我发现我很怕寂寞,怎么办?..

网易考拉推荐

国庆第一天  

2009-10-02 02:11:58|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

 

    今日一大早就起床睇阅兵孓,

 呵呵,我觉得自己好爱国呀,

  平时要返学,教咗3个闹钟我都喺唔知醒,

 但喺今日无教闹钟都可以自己醒噢,哈哈!

下午堂哥来电,说表哥要去广外看看环境,问我去唔去,

 我就霖反正喺屋企都喺好闷,就答应孓,

其实我地3个一直都未去过白云区果间广外,

所以堂哥一早做定晒功课,

最终我地都喺兜错一两条路先去到广外,

今日真他妈嘀晒,真想在车上一直呆

但表哥却要落车去看看广外嘀教室,饭堂,就连人地噶女宿都要去睇下(其实喺因为距女朋友喺广外读)

我晕!我同堂哥都在怀疑表哥真嘀有那么二十四孝麽?哈哈,

今日先知原来亚加达就喺广外隔离,

表哥问:亚加达喺咪女校?

堂哥就话:喺呀,叫你女朋友黎依间度仲好啦,唔喺担心外遇,。。。

不过仲衰呀,女校好容易搞机”

跟住就引起一个好搞笑噶问题,

“你宁愿你女朋友噶外遇喺男定系女呀?”

表哥就答“更喺女啦,可以两个一齐吃呀”

晕晕晕~

 

跟住好快就翻咗屋企啦,

我很无奈,回到家楼下竟然有人扮蜘蛛侠,

其实我真系好想同距合照一下,

因为距喺扮得真tmd搞笑,最衰唔记得影抵距~

 

晚上5点几就催屋企人去食饭孓,

因为一早就约好去呀当屋企烧烤同睇烟花,

其实今日喺爸爸噶生日,我很抱歉无买礼物,

也很无奈竟然要去到番禺果边食饭,

等到食完饭已经8点孓,

怎么办烟花8点半就开始,

我唯有打的去呀当屋企,

其实我喉咙是一直痛住,去呀当屋企已经喺唔可以食烧烤喇,

霖住睇下烟花都好呀,

点知今次睇烟花很特别,我在的士上看到孓,哪怕只睇到一DD,

去到呀当屋企岩岩放完烟花,激死~!!!

距地喺度烧烤,我就有得睇无得食,国庆第一天 -  ga.G -  ◆MY ` HOME 、◆

不过我都喺食咗烧棉花糖,一直听人地讲烧棉花糖好好食,

但系就一直都未试过,所以我都喺忍唔住甘食咗两粒烧棉花糖,搞度翻到屋企喉咙劲痛,咳到肺都出,

哈哈,距地话D烧棉花糖食落去好似初恋噶感觉哦,因为入口即溶,

不过我地都觉得唔好似,因为比平时食噶棉花糖甜十倍,

 

到最后小茜摞咗支国旗出黎,

我喺度笑距甘爱国呀,

点知我后尾仲要距帮我同国旗影张相,因为我都要证明其实我都几爱国噶,哈哈

 国庆第一天 -  ga.G -  ◆MY ` HOME 、◆

国庆第一天 -  ga.G -  ◆MY ` HOME 、◆小茜也影孓,

哈哈,旧同学聚会就喺开心,尽管睇唔到璀璨噶烟花,也食唔到好热气噶烧烤。

 

       呀当屋企人好客气呀,买佐好多野,仲帮我地烧埋,原来呀当爸爸系厨师,

      D野食都喺距爸爸调味噶,哎,我食唔到真系走宝拉,

 

 晚黑12点就回到家孓,

我很乖,最近真嘀好早就翻到屋企孓,

 

最后祝每个人国庆快乐,中秋节快乐国庆第一天 -  ga.G -  ◆MY ` HOME 、◆

 

 

  评论这张
 
阅读(67)| 评论(9)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017